UTILITĂȚI PUBLICE – Maramureșenii reclamă citirea incorectă a apometrelor

407

Maramureșenii reclamă destul de des serviciile de utilități publice, fie că vorbim de gaz, curent sau apă. Reclamațiile specifice sezonului rece sunt de regulă cele legate de facturile prea mari la gaze naturale și la energie electrică, dar mai sunt și altele. Spre exemplu, numai luna trecută au fost înregistrate la Oficiul pentru Protecția Consumatorului Maramureș, două reclamații vizavi de furnizorul de apă, Vital, oamenii reclamând că citirea contorului nu s-a făcut corect, fiind trecută o cantitate mai mare de apă decat cea consumată și indicată de apometru.

“ Am avut reclamații vizavi de operatorul de apa și canal, citire defectuoasă a contorului. S-a întamplat să se citească mai mult decat trebuia. Se reglează după aceea, nu este problemă. Au fost și situații cand am amendat societatea de furnizare a apei. Dacă s-a citit mai mult decat trebuie se anulează factura, ei facturand numai la finele lunii. Mai este și o altă problemă. Consumatorul de regulă nu respectă procedura cadru la noi. Adică mai întai trebuie să se adreseze furnizorului, să primească răspuns și abia apoi, dacă nu se rezolvă problema, să vii la noi. Dar de multe ori consumatorii depun reclamația azi la furnizor, iar maine vin la OPC. Nu mai așteaptă răspunsul de la furnizor, că poate e în favoarea consumatorului”, a explicat Dacian Manoliu, comisar-șef OPC Maramureș.

Trebuie spus că lunar există depuse la OPC Maramureș circa 100 de reclamații, cele mai multe fiind legate de serviciile de telefonie mobilă și fixă, utilități publice sau alt fel de servicii.

Dragoș HOJDA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here