STARE DE URGENȚĂ – Reclamațiile la Protecția Consumatorului au scăzut la jumătate

60

Pe perioada decretării stării de urgență, adică acum aproximativ două luni de zile, numărul de reclamații înregistrate la Protecția Consumatorului Maramureș a scăzut la jumătate. Informația a fost confirmată de către comisar-șef OPC Maramureș, Dacian Manoliu, care a declarat că luna trecută la instituția pe care o conduce au fost înregistrate 52 de reclamații.

„Luna trecută noi am avut undeva la 52 de reclamații pe nealimentare, ori media pe lună era la aproximativ 100. Deci a scăzut numărul de reclamații aproape la jumătate și e de înțeles, având în vedere starea de urgență. Am avut reclamații pe cazare, telefonie fixă și mobilă. Acum avem situații în care au fost făcute rezervări la pensiuni și din cauza stării de urgență nu s-a putut onora rezervarea, oamenii cer banii înapoi. Am avut reclamații pe internet, electrocasnice, achiziții pe online, bagaje pierdute, pe lucrări de construcții, aici problema fiind că respectivul constructor nu a făcut tot ce trebuia să facă, conform contractului încheiat. Am avut reclamații pe verighete, că nu e bună și vrea banii înapoi. Am avut și reclamații pe online, ori acolo se știe că ai la dispoziție 14 zile pentru a returna marfa, dar returnarea banilor se face tot în 14 zile. Adică eu trebuie să aștept 14 zile ca să îmi intre banii”, a arătat Dacian Manoliu.

Nu au lipsit pe perioada stării de urgență reclamațiile legate de produse expirate depistate prin supermarketuri, reclamațiile pe bănci, clauze abuzive, pe credite bancare…

„Nu ne comparăm ca număr de reclamații cu alte județe, cum ar fi Clujul, dar Maramureșul are specificul său. Noi avem reclamațiile noastre, încercăm să le rezolvăm cat de repede și să apărăm drepturile consumatorilor”, a concluzionat Dacian Manoliu.

Dragoș HOJDA

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here