DE MÂINE- Actele pentru înmatricularea mașinii sau eliberare numere se preiau și la Sighet

216
Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș anunță că începand cu data de 22.09.2020, in baza Ordinului Ministrului Afacerilor Interne nr.139 din 16.09.2020, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Maramureș va organiza, la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmașiei, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii.
Prefectura Maramureș subliniază că preluarea documentelor în vederea înmatriculării, radierii și autorizării provizorii a vehiculelor de la solicitanți se va efectua la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmației iar verificarea conformității datelor și a documentelor preluate în sistemul informatic, atribuirea numărului de înmatriculare solicitat, verificările obligatorii în bazele de date externe și introducerea datelor în Sistemul Național de Evidentă Auto se vor efectua în sediul principal din municipiul Baia Mare, termenul de soluționare fiind de maxim 20 de zile conform OMAI 1501/2006.
„Tarifele aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial sau păstrării combinației numărului de înmatriculare se încasează la caseriile unităților Trezoreriei Statului sau prin mandat poștal, într-un cont distinct deschis la unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele Instituției Prefectului din județul Maramureș. Tarifele aferente emiterii certificatelor de înmatriculare si a autorizațiilor provizorii se încasează într-un cont distinct deschis pe numele Regiei Autonome Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat, prin virament, prin mijloace de plată online, prin mandate poștale precum si prin alte mijloace de plată stabilite prin acte normative în vigoare.
Activitățile prevăzute mai sus se vor desfășura la Sighet în zilele de marți, în intervalul orar 08.30 – 10.30 (preluare documente) și 10.30 – 11.30 ( eliberare documente) respectiv joi în intervalul orar 08.30 – 11.30 (preluare documente) si 11.30 – 12.30 ( eliberare documente)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here