CAS MARAMUREȘ – Furnizorii de servicii medicale pot reclama incidentele apărute

218

Furnizorii de servicii medicale din județul Maramureș vor putea de acum să reclame toate incidentele care apar în județ mult mai ușor. Casa de Asigurări de Sănătate Maramureș a făcut deja o adresă către toți acești furnizori prin care aceștia sunt anunțați de noutățile care vor apare în cel mai scurt timp.

CAS Maramureș precizează că în conformitate cu adresa P7007/14.08.2019, Casa Națională de Asigurări de Sănătate va înființa Centre Regionale de Asistență Tehnică-PIAS prin care personalul de specialitate IT de la nivelul caselor județene va fi grupat pe regiuni în vederea răspunderii cu celeritate la incidentele semnalate de furnizorii de servicii medicale aflați în relație contractuală cu Casa Județeană de Asigurări de Sănătate, în cazul de față Maramureș.

Conducerea CAS Maramureș precizează că “instituția județeană face parte din regiunea Nord-Vest alături de județele BH, SM, SJ, CJ, TM, AR, BN. Semnalarea de către furnizorii de servicii medicale a incidentelor se va face la o adresă de email anume.

„Pentru semnalarea incidentelor, rugăm furnizorii din județul nostru să specifice obligatoriu în subiectul e-mail-ului următoarele date: CAS-MM, Cod fiscal, nume complet furnizor, descriere scurtă problemă întâmpinată”, arată președintele-director al CAS Maramureș, ec. Carmen Eleonora Prodan.

Dragoș HOJDA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here