GATA CU PAUZA - Vicepreședinților Consiliului Județean li s-a dat de lucru

Celor doi vicepreședinți ai Consiliului Județean li s-a dat de lucru, fiecare din cei doi primind atribuțiile de care va răspunde de acum înainte. Cu precizarea că cele mai multe bătăi de cap le va avea Lazăr Doru, care va răspunde, printre altele, de Direcția Copilului Maramureș, instituție care a fost des criticată de vechea conducere a județului, una în care sunt multe probleme de rezolvat.

GATA CU PAUZA - Vicepreședinților Consiliului Județean li s-a dat de lucru

Astfel, Lazăr Doru va coordona activitatea Direcției Tehnice și Investiții din cadrul Consiliului Județean Maramureș, activitatea unor instituții din subordinea Consiliului Județean Maramureș, Biblioteca Județeană “Petre Dulfu ”, Ansamblul Folcloric Național “Transilvania”, Muzeul de Științe Astronomice Baia Mare, Muzeul Județean de Etnografie și Artă Populară Maramureș, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș, Serviciul Public Județean Salvamont Maramureș, Revista de cultură “Nord Literar”. Tot Lazăr Doru asigură realizarea raporturilor de cooperare și colaborare cu unele instituții finanțate de către Consiliul Județean Maramureș și monitorizează utilizarea eficientă a bugetelor alocate acestora și anume Școala Gimnazială Specială Baia Mare, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Vișeu de Sus, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Târgu Lăpuș.

USR-istul Radu Trufan va coordona activitatea Direcției Arhitect Șef din cadrul Consiliului Județean Maramureș, respectiv activitatea Direcției Județene pentru Evidența Persoanelor, Serviciului Județean de Pază sau a Muzeului Județean de Mineralogie “Victor Gorduza” Baia Mare. Tot Trufan va urmări cum se cheltuie banii alocați unor instituții precum Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Maramureș, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Baia Mare, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Sighetu Marmației.

În exercitarea atribuțiilor delegate cei doi vicepreședinți vor semna toate documentele întocmite la nivelul structurilor de specialitate cu ocazia desfășurării activităților specifice.

H.D.