EȘTI ÎN FALIMENT? - Cinci idei de reinventare pentru afacerea ta

Care sunt lecțiile învățate în 2020 și ce afaceri vor avea succes în 2021?

EȘTI ÎN FALIMENT? - Cinci idei de reinventare pentru afacerea ta
faliment

Începând cu martie 2020, lumea afacerilor din România a trecut printr-o restructurare majoră: multe business-uri s-au închis, altele și-au schimbat obiectul de activitate. Avocatnet.ro ne arată primele și cele mai importante cinci idei de reinventare pentru afacerile afectate de pandemie, și nu numai.

 Care sunt lecțiile învățate în 2020 și ce afaceri vor avea succes în 2021?

  1. Construirea de comunități

Crearea de comunități online este un fenomen specific brandurilor de succes, care au înțeles că, dincolo de vânzări și cifre, cei mai importanți sunt oamenii. Suntem în era Human to Human, așadar comunicarea se bazează mai mult pe transparență, loializare și împărtășirea unei misiuni sau valori comune.

  1. Umanizarea brandului

În momentul acesta dificil pentru majoritatea antreprenorilor, rămân în atenția consumatorilor acele branduri care reușesc să iasă din sfera comercială și să treacă în sfera umană. Cei care înțeleg că nu mai este vorba despre "ce vindem" ci "de ce vindem" acel produs sau serviciu, se vor diferenția în piață- trecem de la reason to buy care este marketing, la reason to believe, care este brandingul companiei.

  1. Prezență online

De multe ori întreținerea și administrarea conturilor social media este considerată secundară vânzării, însă în pandemie am ajuns cu toții la concluzia că doar cei cu focus pe prezența online au rămas în picioare. Este nevoie de o strategie de conținut constantă, bine dozată, aliniată cu obiectivele de business și de comunicare, ce pune în valoare brandul tău și care ajunge cel mai rapid la publicul tău țintă, pentru a-l fideliza.

  1. Identitate de brand bine delimitată

Culori, grafică, stil, atitudine, voce: toate sunt componente importante care, folosite în strategia de branding, transmit un mesaj puternic pentru poziționarea afacerii tale. Identitatea de brand este baza strategiei de comunicare și este important să fie unitară pe toate canalele de comunicare, de la  online în offline, de la contul de Instagram până la felul în care arată un e-mail transmis de compania ta unui partener.

  1. Evaluare a brandului: cine am fost ieri și cine suntem azi?

Ce greșeli ai făcut în 2020 și ce lecții ai învățat? Cum s-a transformat comportamentul clienților tăi în pandemie? Ce a trebuit să schimbi, ce ai îmbunătățit? Ce ai văzut că funcționează pentru produsul tău? Pentru a începe un nou capitol, util ar fi să tragi concluziile din ultimul capitol încheiat și să creezi un plan de acțiune pe baza acestei analize, precizează avocatnet.ro

 Următoarele cinci idei cât și sfaturile specialiștilor în comunicare le vom posta mâine. We keep in touch!

 

C.S.