AJOFM MARAMUREȘ - În atenția șomerilor

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Maramureș (AJOFM) transmite un mesaj celor care solicită acordarea indemnizației pentru șomaj.

AJOFM MARAMUREȘ - În atenția șomerilor

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Maramureș (AJOFM) transmite un mesaj celor care solicită acordarea indemnizației pentru șomaj.

„Conform legislației în vigoare, dacă persoana în căutarea unui loc de muncă nu poate fi repartizată corespunzător pregătirii profesionale și nivelului studiilor dar îndeplinește condițiile pentru a primi indemnizație de șomaj, potrivit art. 34 din Legea nr. 76/2002, va depune o cerere pentru acordarea indemnizației de șomaj, conform Anexei nr.3 la procedură: „Cerere_pentru_acordarea_indemnizației_de_șomaj”. Documentele necesare întocmirii dosarului pentru șomaj le puteți descărca accesând  site-ul agenției noastre”, precizează responsabilii AJOFM.

În ceea ce privește solicitarea și acordarea indemnizației de șomaj prin poșta electronică, documentele pentru obținerea ei se vor transmite prin poșta electronică, în funcție de localitatea de domiciliu, la adresele de e-mail puse la dispoziție de AJOFM.

Pentru Agenția locală Baia Mare este adresa „maramures@anofm.gov.ro”, pentru Sighetu Marmației se pot trimite la adresa „carmen.petrus@mml.anofm.ro” sau „emil.chindris@mml.anofm.ro”, pentru punctul din Vișeu de Sus la adresa „florica.deac@mm.anofm.ro”, pentru Borșa la „sava.timis@mml.anofm.ro” și pentru Târgu-Lăpuș la „adriana.inesc@mml.anofm.ro”.

Numărul de înregistrare al dosarului se va transmite prin e-mail fiecărui șomer.

V.R.